A Review Of سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده

Wiki Article

برای خرید طلای آب شده در حال حاضر نیاز به ثبت کد ملی وجود ندارد.

همچنین فروش طلای آب‌شده راحت‌تر از سکه است و سرمایه‌گذاران می‌توانند طلای آب‌شده را به‌صورت خرد نیز خرید و فروش نمایند. در نهایت نکته مهمی که سرمایه‌گذاران باید در نظر داشته باشند این است که امکان تقلب و کلاهبرداری در این روش سرمایه‌گذاری بسیار بالا است، به همین دلیل در هنگام خرید طلا باید توجه و دقت لازم را داشته باشید.

صفحه اصلی > طلای آب شده : از کجا طلای آبشده بخرم؟ راهنمای کامل نکات خرید طلای آب شده از بازار

بهترین گزینه‌ای که در مقابل طلای آب شده می‌توان معرفی کرد شمش است. شمش طلا اعتبار بالایی دارد و علائم حک شده بر روی آن نشان از همین دارد.

طلا، فلز گران‌بهایی است که با توجه به ویژگی‌های فیزیکی، هیچ‌ وقت از بین نمی‌رود و از گذشته تا به امروز مورد توجه انسان بوده است.

البته در هنگام خرید طلای آبشده باید به این نکته توجه کنید که فروشنده، طلا را دقیقاً با قیمت مظنه به فروش نمی‌رساند و باتوجه به عرف بازار تا حدود یک الی دو درصد سود دریافت می‌کند که این درصد بسته به آرام یا نوسانی بودن بازار تغییر می‌کند.

برخی از مهم‌ترین معایب سکه در مقابل طلای آبشده عبارتند از:

بازار سکه پرنوسان‌تر از بازار طلای آب شده است به‌همین دلیل، در بیشتر مواقع سکه سخت‌تر از طلای آب شده به‌فروش می‌رسد و website نقدینگی پایین‌تری دارد.

به طور مثال اگر همین امروز شما طلا بخرید و با فرض ثبات نرخ طلا همین امروز هم بخواهید آن را بفروشید، عملا با توجه به کارمزد مربوط به مالیات و اجرتی که پرداخته کرده‌اید؛ ضرر خواهید کرد.

وقتی شما برای پس‌انداز بخشی از درآمد خود، تصمیم به خرید طلا می‌گیرید سوال‌های زیادی ذهنتان را به خود مشغول می‌کند.

طلاباش - مرجع دانستنی‌های جواهرات، مد و زیبایی، سبک زندگی خانه

اما اگر هدفت دارایی طلا به عنوان یک جواهرات زیبا و قیمتی هست، سکه‌های طلا ممکنه برات جذاب‌تر باشن.

طلای آب شده و شمش هردو برای خرید و سرمایه گذاری مناسب هستند؛ انتخاب از بین این دو بستگی به شرایط و ترجیح شما دارد؛ اما برای انتخاب به این نکات دقت کنید:

طلای آب شده از ذوب کردن طلاهای گوناگون مانند طلاهای دست دوم و طلاهای کهنه به دست می‌آید و می‌توان آنها را علاوه بر کوره‌های ریخته‌گری طلا، در کوره‌های معمولی یا حتی در خانه درست کرد. مزایای خرید طلای آب شده عبارت‌اند از:

Report this wiki page